Доставка

Цени за доставка:

 

Стандартна – време на доставка 2 работни дни - 4.90 лв.

·         Доставката се извършва на посочен от Клиента адрес или до офис на фирмата куриер.

·         Стандартната доставка важи само за дните от понеделник до събота.

·         Продуктите, които могат да бъдат доставени със Стандартна доставка са продукти без индивидуална персонализация ( гравиране ),картини или продукти, за които клиента не е получил уведомление от наш представител след попълване на поръчката, за евентуална промяна в условията на доставка.

·         За поръчки над 80 лв. получавате безплатна доставка.

 

 

Доставка на Картини – време на доставка 3-5 работни дни – 4,90 лв

·         Доставката на картини се осъществява в рамките на 3-5 работни дни след извършване на поръчката.

·         Доставката се извършва на посочен от Клиента адрес или до офис на фирмата куриер.

·         За поръчки над 80 лв. получавате безплатна доставка.

 

 

Доставка на персонализирани продуктивреме на доставка до 3 работни дни – 4,90 лв

·         Доставката на продукти с индивидуална персонализация се извършва в рамките на 3 работни дни.

·         За поръчки над 80 лв. получавате безплатна доставка.

 

 

УТОЧНЕНИЕ: ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА И СРОК НА ДОСТАВКАТА: За поръчки, направени до 14:00 часа през работен ден, ще получите потвърждение и срок за доставка в рамките на същия ден.

Поръчки направени след 14:00 часа или в почивен ден се обработват и потвърждават на следващия работен ден.
Закупените продукти ще бъдат доставени на попълнения от клиента във формата за поръчка адрес. Клиентите ни ще бъдат допълнително уведомени за наличността отслужител на Giftpoint.bg, с когото могат да уговорят подходящо време за доставка. За населени места, които куриерът посещава по график, срокът може да бъде удължен с от 2 до 3 дни.

Срокът е посочен единствено с цел информация и ако не бъде спазен, това не представлява основание за предявяване на претенции за обезщетение, намаление на цената или анулиране на поръчката.
Доставката включва поръчаната стока, фактура за юридическите лица, касова бележка при плащане в брой или с наложен платеж и опаковка на продуктите.

Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че клиента не бъде открит на посочения адрес или е подал грешен, втората доставка се заплаща допълнително от него. Всички цени, посочени в този сайт, са с вкл. ДДС.

ВАЖНО: При доставка, клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост В ПРИСЪСТВИЕТО на куриера. Ако продуктът е счупен или наранен, необходимо е задължително да го обяви на куриера в момента на доставката. В противен случай, стойността на пратката и на доставката остават за сметка на клиента. Беккер Стандарт ООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.

Ако клиентът не хареса поръчаната от него стока, той има право да я замени с друга стока по негово желание, или да я върне в офиса на Беккер Стандарт ООД, като доставката е изцяло за негова сметка. Това не се отнася за персонализираните подаръци, които са с лична снимка, текст или дата.

При получаване на пратка, преди да впишете своето име и подпис като получател на пратката, се уверете в целостта на опаковката на пратката. В случай на констатирани увреждания на пратката и опаковката, съвместно с куриера, се съставя констативен протокол в два екземпляра по един за всяка от страните, в който се описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката. Рекламации следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди да сте приели пратката от куриера.